Hänger vid din grinn!

Jävla stockholm och rusningstrafik! Åkte genom Stockholm i morse, va inte det lättaste, bilar tamefan överallt! Och de där jääkla biltullarna, jag vet inte hur mycket alla mina felkörningar har kostat, haha.
Jag vill ingen så illa att de ska lämna lost i en bil i Stockholms stad.

Jag kom hem vid 11, jag hade mer än gärna stannat i hooden istället. Men jobbet kallade..
Jag har haft ett par awsome dagar, igår drack vi bärs på Hot Company, ooh vilket stället. Och vilken bärs!
Vi skulle se Gentleman men de va så dåligt väder och Chrippa lurade med oss att dricka öl istället, sagt och gjort. Så blev det och de va naaaaaajs :)

Nu ska jag som vanligt till mitt jobb, haaallelujah!

I miss you lilla mongobaby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0