FREEDOM!

NU VA DET AVKLARAT! 9 dagar att paradiset är nu klart.
Men det har vart en riktigt soft kväll, vi har kollat på allsång på skansen och fikat. Alla tanter va jätteglada och skrattade asmycket till allting, de verkar lite övertrötta men ville absolut inte missa allsången.

Erik har vart en väldigt bra lillebror och tittat över min bil inför färden imorgon.
Och jag har packat klart alla mina grejer, blev en hel del kläder med. men så får det vara!

Idag hade usa-mamman skickat mer bilder på barnen, de är så sjukt söta! och jag har köpt pettson-böcker till dem, haha. Jag älskar pettson!

Nu ska jag duscha och sen sova :)
och ja still, alla underbara människor - vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0