Du va inte på siljaline i veckan?

Haha, nyss ringde det en Anders Nilsson till mig och frågade om jag hette Maria och hade vart på kryssning på Siljaline i veckan! Jag blev mycket ställd men fick fram ett nej, då ursäktade han sig och sa att han sökte en Maria, som skulle bo i Falun.
Eftersom att jag blev så nyfiken så frågade jag lite om henne och om jag kanske kunde veta vem hon var, hon hade 2 bröder, gick på friskis och svettis, var liten och kort och hade krulligt hår, 87a och hette, ja som sagt, Maria. Känner du igen någon sån så hör av dig! haha

När han berättade att hon va 87:a så blev jag ännu mer förvånad och sa; men det är ju jag med!
Då svarade han lungt; jag vet, jag ringde skattemyndigheterna.

haha, stalkerdude nr 1!!

Han avslutade samtalet med att det var synd att det inte var jag och bad om ursäkt.

Hoppas han hittar sitt kryssningsragg!

Kommentarer
Postat av: mary

hahahaha men SHIT. tänk om nån gjorde sig sånt besvär att ringa skattemyndigheten för att hitta mig. vilken charmör! :P

2008-08-12 @ 20:49:57
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0