Three little birds

Det blev inget Örebro för mig, jag kände mig helt slö och opepp, så jag stannade hemma och tog det bara lungt.
I lördags såg jag 10.000 bc, den var bra, oväntat bra. Ingen film jag trodde att jag skulle gilla, men det gjorde jag.

Jag har även börjat sy på min hängselkjol men mitt i allt fuckade symaskinen ur så det projektet ligger nu på hyllan. Tråkigt dock, måste nog åka ner på stan på tisdag och fixa nya nålar.

Idag var vi och shoppade igen, ojoj.

- plattång, behövs nu när jag har lugg
- turkos ögonskugga
- nya sommarskor, röd och vitrandiga
- ny mascara, extra volym. ooh!
- berlock, letat efter länge.

Egentligen bara plattång jag skulle ha men det andra var bara bra-att-ha-saker.


Idag går mina tankar ut till Engla och hennes familj. En stor sorg, men även en lättnad att få slut på ovissheten, tyvärr så blev inte nyheten positiv. Detta visar på hur man kan vara på så fel plats, vid så otroligt fel tillfälle.


Men mitt liv ser ut såhär nu ungefär, all good. Jag är glad, och nöjd. Tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0