Thank you for all that you done for me

Idag gick jag upp friska 07.24, snooze is the shit. Åt lite frukost sen var det bara att dra iväg till jobbet, jag är lite less på det nu, men jag vill få ihop en riktigt bra lön.
Jag hoppas att jag kan åka ner till örebro på lördagen, RIckard på mitt gamla jobb fyller år och ska ha fest vore fedt att kunna vara med på denna festlighet.
Efter jobbet drog jag hem där lunch väntade det, sen gjorde jag mig iordning för att dra ner på stan med min kära mor.

Shopping, shopping.
Hittade ett par turkosa örhängen, mycket snygga. Turkos är en riktigt grym färg!
En orange sjal på indiska, orange är bland mina bästa färger.

Imorgon ska jag försöka få tag i någon tatueringstid, ooh nu har jag verkligen bestämt mig. Men vad jag ska göra får ni allt vänta och se. Men kära ni, detta är bara början.
Min storebror var hem till oss en sväng idag, han och jag åt lite middag tillsammans och pratade massa strunt och mycket tatueringar. vi snackar sleeve, ooh!

Jag är helt såld på Veronica Maggio. Vilken kvinna!



Jag har ännu en gång fått förfrågning om dagens outfit, oh ja, kära läsare. Det kommer! Inom en snart framtid.

Antal jobbade timmar denna vecka: 29 h
Antal oköpte, men önskade skor: 1 par
Antal säsonger Gilmore Girls avklarade: 5 st
Antal timmar tills jag ska vara på jobbet igen: 9 ½ h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0