Oh!

Elva ÄR DU?


1. Är du snygg?
- absolut
2. Är du en tönt? - geeks makes the world go around
3. Är du sjuk? - inte för tillfället, dock lever jag nu mera med mitt atopiska eksem, it rocks!
4. Är du feg? -  beror på, överlag? nej
5. Är du törstig? - nej, inte alls.
6. Är du 15 år? - min lillebror är 15..
7. Är du rik? - fett rik, cashar som fan från äldrevården.
8. Är du fattig? - om ett tag kommer jag vara det, jag vill ha nya skor och nya tatueringar.
9. Är du smart? - streetsmart is the shit.
10. Är du shoppingsugen? - ja! det är vi kvinnor jämt, ingenting får oss att må så bra som shopping.
11. Är du saknad av någon? - det är jag säkert,

Fyra SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? - nej, helst typ 5 cm kortare
2. Skulle du vilja väga mer? - nä, haha detta räcker gott och väl.                            
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - om han är bra så.
4. Skulle du dricka dig full nu? - med tanke på att jag ska cykla till jobbet snart så vore det kanske inte den bästa av mina ideer, men sure.


Fem KAN


1 . Kan du kolla i kors med ögonen?
- yes, dock går det inte under kategorin partytrick
2. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - under min vakna tid, mjaa kan bli svårt.
3. Kan du vara på en fest utan att dricka? - etage, onsdag, nykter. ohyeah!
4. Kan dina vänner lita på dig? - ja, det kan de absout.
5. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - nej, det känns för -98.


Fyra antingen eller


8. Pierca tungan elr näsan?
- näsan, ring i näsan, oh en dag kommer det ske.
9. Vara seriös eller rolig? - jag är seriöst rolig.
10. Brinna upp eller drunkna? -  drunkna, jag tror paniken är mindre då.
11. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - mina föräldrar rocks så jag hänger gärna med dem.


Svara ÄRLIGT


1. Tycker du om någon just nu?
- jag vet inte,
2. Sol eller måne? - solen laddar upp mina batterier, jag älskar våren.
3. Vinter eller höst? - vinter får mig att leva, höst är så härligt!
4. Soligt eller regnigt? - soligt, mmh!


Har du under dom senaste 24 TIMMARNA

1. Kysst någon? -  nej
2. Blivit kramad? - ja
3. Känt dig fånig? - nej
4. Saknat någon? - ja
5. Ljugit? - nej


Kommentarer
Postat av: veronica

11. Är du saknad av någon? - det är jag säkert,

av mig!! ;)

2008-04-04 @ 20:25:11
URL: http://www.sstromberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0