Ny frilla

Idag har jag klippt mig, jag vet inte om jag är nöjd, men jag är aldrig nöjd när jag går från frisören. Jag har lite mer lugg än förrut, och lite kortare :/ och idag har jag införskaffat en saltvattensspary, wellas. Riktigt nöjd med det inköpet. Bild på frillan kommer ikväll.

Härligt att Chefen kom in till mig och frågade om jag ville jobba till 21 istället, jag hade börjat 7 och skulle jobba till 12, så jag var inte så pepp på att vara kvar till 21.
Så jag gjorde en deal att jag var kvar till 14.30 och ska jobba på onsdag, men så är jag ledig i helgen.

Så i helgen blir det örebronx-style! Ska bli kul att träffa alla igen, jag har en lång lista över folk att träffa och saker att göra. Ska bli kul, va längsen jag inte jobbade en helg, haha. Ska jobba överlöp på fredagen bara så åker jag på lördagsmorgonen.

Idag ska jag träffa Mia, hon hänger mest i örebro nuförtiden, så vi ses inte så ofta. Så i helgen är det hon, jag och för mycket sprit.

Ses senare ikväll!
Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0