Klart med jobb

Idag har jag reppat korsnäsgården, jobbade med Sven så det gick hur bra som helst.
Fick klart i dag att alla som sökt sommarjobb fått, så hallelujah pengarna kommer rulla in i sommar. Frågan är bara hur mycket jag kommer/vill jobba.
Skulle ju vilja försöka hinna med URF eller P'N'L, båda är riktigt värda. Mest vore ju summarjam men det blir nog inte så i år.

Imorgon ska jag på intervju för STS, sen är ju karusellen igång på riktigt.
Så nu kan du va kvar i din ruttna håla och leva ditt småstadsliv. Jag är ute efter mer.

Idag har jag vart och fikat med Mia och Tess på stan, vi satt längs faluån och glassade i solen. Mia drar ju till miami imorgonbitti, borta i 2 veckor. Hon kommer ha det sjukt bra!  Hon är lite sad på bilden för att hon ska lämna mig ensam i sverige!

image14


Jag är pepp inför mitt lilla projekt som Andrés gav mig.
Och jag har kommit in i läsarsvängen, läste nyss ut Martina-koden av Martina Haag och har nu satt tänderna i Jenny S av Denise Rudberg.



På onsdags släpps Looptroop Rockers - Good Things. Skaffa.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0