Don't let your life wrap up around you

Ååh Veronica Maggio säger allt jag någonsin skulle vilja säga. Veronica Maggio - Nöjd?

Jag tycker inte alls om bilddagbokens nya stil, men med tanke på att lunarstorm köpt upp det så hade man kanske inte så mycket annat att förvänta sig.
Nog för att designen har vart sådär ett tag nu, men de måste ju inse att det ser ut som skit.
Jag skulle vilja veta vilka som fick vara med och bestämma om hur det skulle se ut, och personligen berätta för dem att det ser ut som helvete.

Sen när jag ändå är i farten med min bitterhet ska jag klaga på power of 10 på kanal 5, med Mikael Tornving. Så jävla sämst program, 2 deltagare skulle gissa i procent, allt från hur många som har plockat isär en insekt till hur många som tvättade händerna efter ett toalettbesök. Den som gissade närmast det svenska folket hade svarat fick 1 rätt. 3 rätt så fick man gå vidare att vinna pengar. Ännu en gång; totalt jävla värdelöst program.

Imorgon är det jobb mellan 7-12, så jag borde sova nu, men jag är tvärpigg. Inte helt oväntat, men sen så är jag ledig tis-ons. Jag ska bara lata mig dessa dagar, hallelujah!


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0