c-vitamin - gör din kropp frisk och fin

Jag har vart lite frånvarande här på sistonde, det kan bero på att jag för tillfället lider av total hjärnbrist. Jag tackar ja till helvetespass på jobbet, 7-20. Jag var lite mör när jag kom hem igårkväll, fötterna värkte och jag kände mig en aningens hängning.
Fötterna mådde lite bättre efter en stund, dock släppte inte öronvärken, den trappades istället upp under natten, så jag har inte sovit någe vidare.
Sen har snuvan kommit fram riktigt, så har jag lock för öronen, sådär läskigt så man hör liksom andetagen inne i huvudet, get it?

Men då är det ju skönt för mig att jag bara ska jobba mellan 13.45-21 ikväll...
Men lönen kommer bli fet! Och det kommer gå, tjingtjing, rakt in i min tatueringskassa och reskassa.
Så egentligen gör det inte så mycket att jag jobbar på helgerna och inte hinner med att supa mig full och dra till harrys och hänga med 90:er som har smilat in sig hos vaktern.

Och appropå vakt, på fredag sänder Talang 2008 från Falun. Och vakten från MM Baren i Örebro är med, haha. Christer heter han. Jag är förväntansfull!

Nu ska jag knapra peppar inför jobbet.

You got some nerve asking if I think about you,
I'm sure that you know I still do - my memory's fine
You got some nerve thinking we could still be friends now
But this is where the story ends now , I'm drawing the line

The bad about you eclipses the good I wanna miss
And there's no longing in my heart when I reminisce
Oh, I'm so over this!

You're spilled milk  - No use sitting crying over you

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Vad för resa?

2008-04-16 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0