you just gotta love life!

jobba, jobba, jobba gör jag en del. otroligt trött på peters skämt "det var andra skiftet" som han försöker lösa alla situationer med. och min käre kollega ann-sofie, schnediers största besserwisser, som gladligen sjunger med till mixmegalpol-låtarna.

sen har jag fått diagnosen - atopsik person. vilken menas med att jag är allergisk mot någonting, men ingen vet vad. det finns 1000 olika anledningar till att allergin kan komma. det har legat latent i min kropp och har nu brytit ut, väldigt ovanligt att det sker efter 20 års ålder = jag är ett under.


9/11 spelar kapten röd och svenska akademin på S2 i borlänge. det ser jag  fram emot! be there or be gay. och jag ser helst att du inte dyker upp.

i helgen kommer förmodligen familjen hit = städa.
pappa ska byta till vinterdäck på min lilla puff.
appropå vinterdäck, så längtar jag så efter snön. lite snö så man får leva igen!

helgen efter det har jag tänkt att styra min kosa mot uppsala för att hänga lite med kvinnan med det vackraste namet - my delicous mary!


en människa som inte riskera någonting, gör ingenting, har ingenting och är ingenting.
hon kanske undviker lidande och sorg, men hon kan inte lära, känna, förändras , växa, älska eller leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0