imorgon, helg.

idag kom ann-sofie med det utomodertliga förslaget att vi kunde lyssna på hennes skiva som hon hade bränt.
så är det någon som vill ha en recension av sonja aldens senaste album så holla!

sen ringde min käre christoffer och bjöd med mig på 20 års fest på lördag.
kul att träffa lite nytt folk!

imorgon jobbar jag till 21. det är väldigt opeppande. men sen är det helg.
men idag var jonas och hälsade på, wiiho!!, de hade kommit hem från norge och var förbi och sa hej!


magnus tingsek - right this way. från mig till dig.

Kommentarer
Postat av: mia

inte visste jag att du hade skaffat blogg =) uppdatera mycket och ofta så man har nått att läsa. see yaaaaaa PUSS

2007-10-24 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0